Pojdi na glavno vsebino

Vračilo blaga

V roku štirinajstih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga.

Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku.

Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini (Ovojna folija izdelkov ne sme biti odstranjena, varnostne nalepke ali drugi ponobni elementi ne smejo biti poškodovani ali odstranjeni. Embalaža iz varjene plastike ne sme biti raztrgana, razrezana ali kako drugače poškodovana) odposlati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik.

V primeru, da je bilo zavrnjeno blago že plačano, bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Dokler potrošnik ne vrne blaga, si pridržujemo pravico do zadržanja kupnine.

 

Kontaktni telefon:
V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga lahko kakorkoli pomagamo, nas prosim pokličite na 031 286 000 vsak delovnik med 10.00 in 18.00 uro.

Naslov za vračilo blaga:
Spletna trgovina ZATE.SI
Freja d.o.o.
Golouhova ulica 28
1108 Ljubljana

Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.


nazaj na Pomoč

© 2008 - 2017 Freja d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se