Pojdi na glavno vsebino

Pogosta vprašanja

Ali so vaši proizvodi sveži in originalni?
Absolutno 100%. Na naših straneh ne prodajamo drugega kot originalne in sveže proizvode, kar je potrjeno tudi z dekalracijo in napisanim rokom uporabe na originalni embalaži razen, če ga proizvajalec ne navaja.

Če je proizvod dobavljen s potečenim rokom uporabe:
nas o tem obvestite, sicer pa proizvod skupaj z računom, v zakonsko določenem roku vrnite na sedež našega podjetja.

Obvezno priložite dopis z vašimi kontaktnimi podatki, na katerem navajate zakaj izdelek vračate. Napišite tudi kaj želite, da naredimo. Torej ali naj vam izdelek zamenjamo z novejšim, z drugim izbranim izdelkom ali vrnemo kupnino.

Kaj lahko storim v primeru, če prejmem proizvod, s katerim nisem zadovoljen oziroma sem se zmotil pri nabavi?

  • v primeru, da proizvoda niste odprli oz. uporabili, ga skupaj z računom, v zakonsko določenem roku vrnite na sedež našega podjetja
  • v primeru, da ste proizvod že odprli oz. uporabili vam, žal ne moremo pomagati.

Proizvod se smatra za odprt ali uporabljen:

  • če je z originalne embalaže odstranjena folija,
  • če je pretrgana nalepka,
  • če je predrta ali odstranjena membrana pod pokrovom, s katero je izdelek hermetično zaprt,
  • če sta izdelek ali embalaža kakorkoli poškodovana od udarca, padca, stiska.
  • če so na njem vidni kakršnikoli znaki uporabe.

Če je na proizvodu napaka:
proizvod skupaj z računom in podrobnim opisom napake, v roku 8 dni, vrnite na sedež našega podjetja

Ali ponujate in pošiljate tudi kataloge proizvodov?
Ne. Vsa ponudba je skupaj s slikami in natančnimi opisi vidna na spletnih straneh.

Spletna stran je ažurirana, redno so objavljene prodajne akcije in novosti v ponudbi. V primeru, da katalog željenih izdelkov imamo, vam ga z veseljem pošljemo, a le skupaj z naročilom vsaj enega artikla.

Ali je možno dobiti vzorčke oziroma testerje?
Da, vzorce je možno dobiti. Na voljo so vzorci za večino izdelkov, a žal ne prav za vse.

Pogoji za pridobitev brezplačnih vzorčkov: 

  • Vsem, ki ste nakup že opravili, vam jih pošljemo, če jih le imamo na zalogi oziroma če so dobavljivi. Ob naročilu, ki ga oddate z naročilom ali preko Emaila, navedite tudi vašo telefonsko številko.
  • Vsem, ki ste nas obiskali prvič in še niste opravili prvega nakupa, vam bomo vzorce poslali le skupaj z naročilom vsaj enega izdelka.
  • V primeru naročila izdelkov nizke vrednosti, kot so naprimer voski v kasetah in ostli izdelki s ceno nižjo od 5€ na kos vam vzorcev ne moremo poslati, saj pogosto dosegajo ceno nakupa.
    Primer naročila, kjer si pridržujemo pravico ne poslati naročeno število vzorcev: 20 voskov za depilacijo v kaseti + 20 poljubnih vzorcev.
  • Vzorce lahko dobite tudi če si uredite rezervacijo za brezplačni pregled in nas obiščete v kozmetičnem salonu.
    Telefon: 01 428 70 10 (obvezno omenite spletno trgovino ZATE.SI)

Ali nudite strokovno pomoč pri nabavi?
Da. Spletna trgovina deluje v sklopu Kozmetike in savne Fanči, kjer imamo zaposlene profesionalne kozmetičarke, ki so strokovno usposobljene ter poznajo proizvode, ki jih prodajamo v spletni trgovini.

V kolikor boste potrebovali nasvet se obrnite na nas preko elektronske pošte ali si rezervirajte termin za obisk našega salona, kjer vam bomo pomagali poiskati najprimernejši izdelek.

Zaradi velikega povpraševanja vam zaenkrat telefonskih nasvetov ne moremo dajati.

Ali je varstvo osebnih podatkov zagotovljeno?
Da. Vsi podatki, ki jih zahtevamo pri izvedbi naročila so namenjeni izključno naši uporabi in nikakor ne bodo posredovani tretjim osebam.

Zbirka podatkov je prijavljena skladno z ZVOP.

Kolikšen je čas dobave?
Naročeni proizvodi, ki so na zalogi, bodo odposlani v enem delovnem dnevu od prejema vašega naročila.

Proizvodi, ki niso na zalogi, imajo prikazano dobavo. Dobava pomeni predvideno število dni, ki jih potrebujemo, da nam izdelek predvidoma dobavi dobavitelj.

Praviloma pa jih dobavimo v sedmih delovnih dneh od prejema naročila, ki mu je potrebo dodati še število dni navedenih pod DOBAVA na nivoju posameznega izdelka.

V primerih, ko naročilo zajema več izdelkov in le ti nosijo različne dobavne roke, bo naročilo zapustilo hišo takrat, ko bodo zbrani vsi izdelki.

V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila, si pridržujemo pravico, da vam manjkajoči izdelek ali izdelke pošljemo naknadno. v tem primeru prevzamemo stroške dvojnega pošiljanja.

V primeru, da proizvod želite prejeti hitreje, ga lahko prevzamete na sedežu podjetja, vendar samo ob predhodnem dogovoru in potrditvi termina vašega prihoda s strani odgovorne osebe spletne trgovine ZATE.SI.

Kakšne so plačilne možnosti?

  • plačilo po povzetju
  • kreditna ali plačilna kartica
  • plačilo na sedežu podjetja
  • avans na TRR podjetja
  • Paypal

Med zgornjimi pogostimi vprašanji ni odgovora na moje vprašanje:
Pišite nam na naslov: info@zate.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

© 2008 - 2017 Freja d.o.o. Vse pravice pridržane. | Pravno obvestilo | Piškotki

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se